150 leadów w 3 miesiące dla organizatorów wycieczek w Grecji

Klient

Organizatorzy wycieczek na greckiej wyspie Evia

Firma zajmuje się organizowaniem wycieczek jednodniowych na greckiej wyspie, która nie jest jeszcze znana wśród polskich turystów a ma wiele atrakcji do zaoferowania. Wycieczki są organizowane indywidualnie pod klienta i odbywają się w kameralnym stylu.

Głównymi klientami są polacy przyjeżdżający do Grecji na wczasy zorganizowane i szukający dodatkowej możliwości poznania urokliwej wyspy. 

 

Napisz do mnie lub zadzwoń

Audyt

Audyt dotychczasowych działań

W tym wypadku nie mieliśmy historycznych danych – była to pierwsza przygoda z marketingiem dla tej działalności. 

Brak danych pozwolił nam na czysty start jednak brak jakichkolwiek danych utrudniał zdanie i sprawiał że nie mieliśmy punktu wyjściowego do optymalizacji i analizy – postanowiliśmy więc go stworzyć!

Działania

Założenie konta i kampanii

Pierwszym krokiem było utworzenie konta i kampanii dla klienta. Jako cel konwersji ustawiliśmy wysłanie formularza przez potencjalnych klientów.

 

Co zostało wdrożone?

  • Przygotowanie podstrony lądowania, stworzonej specjalnie pod kampanię
  • Utworzenie struktury konta z podziałem na kampanie i grupy reklam
  • Wdrożenie pomiaru konwersji i tagów remarketingowych
  • Analiza wyników i optymalizacja działań oraz stawek

Efekt

Utworzona kampania i podstrona, zaczęła przynosić efekty niemal natychmiastowo. Późniejsze działania optymalizacyjne pozwoliły na zwiększenie liczby konwersji przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztu pozyskania leadu.

Pierwszy miesiąc

Już w pierwszym miesiącu kampania zaczęła dostarczać wartościowe zapytania. W przeciągu pierwszych 30 dni osiągnęliśmy 25 konwersji.

150 konwersji w 3 miesiące

Dalsze działania optymalizacyjne, pozwoliły nam znacznie poprawić wynik z pierwszego miesiąca i po 3 miesiącach uzyskaliśmy 150 leadów! Średni koszt leada wyniósł 16,21 zł.