Klient
Nowa agencja pracy
Firma poszukuje pracowników w Polsce do pracy za granicą (głównie w Niemczech i Holandii).
Głównym celem działań marketingowych, miała być promocja ogłoszeń o pracę i poszukiwanie pracowników dla klientów agencji.
Napisz do mnie lub zadzwoń
Audyt
Audyt dotychczasowych działań
Klient do tej pory nie prowadził działań marketingowych, więc skupiliśmy się na analizie konkurencyjnych firm i portali oraz prześwietleniu strony.
Zasugerowaliśmy stworzenie odpowiednich kategorii i hierarchii ogłoszeń – aby w przyszłości kierować ruch bezpośrednio na tak stworzone podstrony.
Wyzwaniem w tym przypadku był ograniczony budżet i konkurencyjne frazy – zdominowane przez ogólnopolskie portale ogłoszeniowe.
Działania
Stworzenie strategii marketingowej dla Klienta
Podstawą skutecznych działań marketingowych jest odpowiedni plan. Następnie jego sukcesywna realizacja i bieżąca analiza efektów – a następnie wyciągania odpowiednich wniosków. Właśnie tak postąpiliśmy! Klient określił koszt pozyskania pracownika i oczekiwaną ilość nowych pracowników w przeciągu kolejnego kwartału.
Co zostało wdrożone?
- Pomiar konwersji – zaczęliśmy mierzyć ilość wysłanych wiadomości i wykonanych telefonów
- Kampania w sieci wyszukiwania. Kampanię podzieliśmy zgodnie z kategoriami oferowanych ofert pracy – idąc za wcześniej utworzoną strukturą i hierarchią wewnątrz publikowanych ogłoszeń o pracę
- Kampania remarketingowa – która miała na celu pozyskać dodatkowe leady od użytkowników, którzy odwiedzili niedawno stronę
Efekt
Celem było pozyskanie 10 pracowników w przeciągu pierwszego kwartału
W pierwszym kwartale Klient uzyskał ponad 70 CV
Koszt pozyskania jednego CV wyniósł jedynie 41,25 zł!
Zrealizowaliśmy oczekiwania Klienta i rozwijaliśmy dalsze działania marketingowe
Klient w pierwszym kwartale uzyskał 12 pracowników bezpośrednio z kampanii Google Ads.