Kampania marketingowa dla agencji pracy – jak zaistnieć w konkurencyjnej branży

Klient

Nowa agencja pracy

Firma poszukuje pracowników w Polsce do pracy za granicą (głównie w Niemczech i Holandii).

Głównym celem działań marketingowych, miała być promocja ogłoszeń o pracę i poszukiwanie pracowników dla klientów agencji.

Napisz do mnie lub zadzwoń

Audyt

Audyt dotychczasowych działań

Klient do tej pory nie prowadził działań marketingowych, więc skupiliśmy się na analizie konkurencyjnych firm i portali oraz prześwietleniu strony.

Zasugerowaliśmy stworzenie odpowiednich kategorii i hierarchii ogłoszeń – aby w przyszłości kierować ruch bezpośrednio na tak stworzone podstrony.

Wyzwaniem w tym przypadku był ograniczony budżet i konkurencyjne frazy – zdominowane przez ogólnopolskie portale ogłoszeniowe.

Działania

Stworzenie strategii marketingowej dla Klienta

Podstawą skutecznych działań marketingowych jest odpowiedni plan. Następnie jego sukcesywna realizacja i bieżąca analiza efektów – a następnie wyciągania odpowiednich wniosków. Właśnie tak postąpiliśmy! Klient określił koszt pozyskania pracownika i oczekiwaną ilość nowych pracowników w przeciągu kolejnego kwartału.

 

Co zostało wdrożone?

  • Pomiar konwersji – zaczęliśmy mierzyć ilość wysłanych wiadomości i wykonanych telefonów
  • Kampania w sieci wyszukiwania. Kampanię podzieliśmy zgodnie z kategoriami oferowanych ofert pracy – idąc za wcześniej utworzoną strukturą i hierarchią wewnątrz publikowanych ogłoszeń o pracę
  • Kampania remarketingowa – która miała na celu pozyskać dodatkowe leady od użytkowników, którzy odwiedzili niedawno stronę

Efekt

Celem było pozyskanie 10 pracowników w przeciągu pierwszego kwartału

W pierwszym kwartale Klient uzyskał ponad 70 CV

Koszt pozyskania jednego CV wyniósł jedynie 41,25 zł!

Zrealizowaliśmy oczekiwania Klienta i rozwijaliśmy dalsze działania marketingowe

Klient w pierwszym kwartale uzyskał 12 pracowników bezpośrednio z kampanii Google Ads.