Klient
Renomowany gabinet dentystyczny z Trójmiasta
Gabinet dentystyczny mieści się w Gdyni, oferuje szeroką gamę usług dentystycznych. W klinice przyjmują doświadczeni specjaliści, którzy gwarantują wysoką jakość usług.
Właściciel wzoruje się na najlepszych, europejskich gabinetach dentystycznych – stawia duży nacisk na profesjonalizm oraz przyjazną atmosferę.
Napisz do mnie lub zadzwoń
Audyt
Audyt dotychczasowych działań
Do tej pory Klient nie prowadził działań marketingowych, więc zaczynaliśmy z czystą kartą. Brak danych do analizy jest zawsze wyzwaniem, jeśli chcemy uzyskać szybkie efekty, nie mając punktu odniesienia. W takiej sytuacji skupiamy się na analizie strony, jej strukturze i oferowanych usługach. W przypadku naszego klienta mieliśmy jasny podział na stomatologie i dodatkowe usługi z branży beauty i medycyny estetycznej – w taki sposób podzieliliśmy również strukturę kampanii.
Działania
Wdrożenie konwersji
Każda skuteczna kampania zaczyna się od określenia działania pożądanego, tzw. konwersji. W przypadku branży usługowej nie jest to tak oczywiste jak w ecommerce i wymaga dogłębnej analizy strony i zachowania użytkowników strony, tak aby pomiar był jak najdokładniejszy i odzwierciedlał realną liczbę leadów.
Co zostało wdrożone?
- Stworzyliśmy nowoczesną i czytelną stronę internetową
- Wdrożyliśmy działania powodujące konwersje oraz pomiary pomocnicze
- Utworzyliśmy kampanie w sieci wyszukiwania, kładąc nacisk na rozgraniczenie usług na oddzielne kampanie, a następnie na grupy reklam – co w późniejszym czasie umożliwiło nam dogłębną analizę i poszukiwania optymalnych rozwiązań.
Efekt
Już po 3 miesiącach uzyskaliśmy ponad 100 leadów, utrzymując to w kolejnych miesiącach na podobnym poziomie.
Koszt konwersji na początku roku 2024 wynosił 18 zł
Dzięki zbudowaniu odpowiedniej struktury kampanii i grup reklam, mogliśmy skupić się na usługach przynoszacych najlepsze efekty
Skalowanie kampanii i zwiększenie udziału w rynku
Stabilna sytuacja skłoniła nas do skalowania kampanii, tak aby pozyskać jeszcze więcej klientów dla gabinetu. W kolejnych miesiącach zwiększaliśmy budżet, przy zachowaniu kosztu konwersji na podobnym poziomie.