Uzyskanie 75 leadów już po 3 miesiącach kampanii dla firmy sprzedającej płyty poliwęglanowe

Klient

Nowo firma sprzedająca płyty poliwęglanowe

Firma zajmuje się dystrybucją płyt poliwęglanowych na terenie całej Polski. Oferta to różne rodzaje płyt i akcesoria do montażu.

Atutem firmy są atrakcyjne ceny i możliwość własnego transportu produktów na terenie całego kraju. Firma wspiera także Klientów w doborze odpowiednich rozwiązań, dzięki eksperckiej wiedzy konsultantów.

Grupą docelową są osoby indywidualne, które chcą wykorzystać płyty poliwęglanowe do zadaszenia tarasów. 

Napisz do mnie lub zadzwoń

Audyt

Audyt dotychczasowych działań

Firma dopiero powstała, stworzyła stronę internetową i postanowiła powierzyć nam działania marketingowe, aby wypłynąć na szerokie wody.

W takim przypadku analizujemy konkrencje i dostępne raporty aby lepiej poznać branżę w której działa klient i przygotować odpowiednią strategię działań.

Działania

Założenie konta i kampanii

Po analizie konkurencji i oczekiwań klienta, określiliśmy i wdrożyliśmy działania powodujące konwersję. Miały one być punktem wyjścia do dalszych działań optymalizacyjnych i wykonania założonych celów.

Zaczęliśmy od kampanii w sieci wyszukiwania – to właśnie w wyszukiwarce Google możemy trafić bezpośrednio do ludzi zainteresowanych zakupem produktu.

 

Co zostało wdrożone?

  • Utworzenie struktury konta z podziałem na kampanie i grupy reklam
  • Wdrożenie pomiaru konwersji i tagów remarketingowych
  • Analiza wyników i optymalizacja działań oraz stawek

Efekt

Już po 3 miesiącach osiągnęliśmy 75 leadów miesięcznie, co było wykonaniem założonych celów w 250%!

Pierwszy miesiąc

Już w pierwszym miesiącu byliśmy blisko wykonania założeń, generując 20 konwersji.

Kolejne miesiące

W kolejnych miesiącach, mieliśmy już odpowiednią ilość danych, aby wyciągnąć na ich podstawie wnioski. Zoptymalizowaliśmy słowa kluczowe i same treści reklam – aby lepiej trafiały do potencjalnych klientów

75 konwersji w 3 miesiącu!

Efektem działań optymalizacyjnych i współpracy z klientem było uzyskanie 75 leadów w trzecim miesiącu, bez zwiekszenia budżetu. W sumie w pierwszych 3 miesiącach uzyskaliśmy ponad 150 konwersji.