Zmniejszenie kosztu konwersji o 68% dla firmy zajmującej się ochroną przeciwpożarową

Klient

Firma zajmująca się systemami ochrony przeciwpożarowej

Firma świadczy kompleksowe usługi ppoż: od wdrożenia systemów i zabezpieczeń, po ich konserwację i serwis. Wszystko w oparciu o wieloletnie doświadczenie i wiedzę założycieli.

Działa na terenie Warszawy, ale zakres jej działań obejmuje całe województwo mazowieckie.

Napisz do mnie lub zadzwoń

Audyt

Audyt dotychczasowych działań

Przed przejęciem przez nas działań marketingowych, klient korzystał z zewnętrznej agencji. Dzięki temu mieliśmy już pierwsze dane do analizy i audytu.

Naszą uwagę zwróciła struktura kampanii – brak podziału na oddzielne kampanii dla różnych usług, niedbale stworzone grupy reklam, utrudniały działania na koncie. 

Dodatkowo zasugerowlaiśmy prace na samej stronie – rozbudowę oferty, tak aby każda z usług posiadała swoją osobną podstronę. 

Działania

Założenie konta i kampanii

Celem klienta było zwiększenie ilość konwersji, ale przede wszystkim zmniejszenie jej kosztu – który był zbyt wysoki w stosunku do założeń finansowych firmy.

 

Co zostało wdrożone?

  • Rozbudowa strony o dodatkowe podstrony, tak aby była łatwiejsza w odbiorze i umożliwiała kierowanie użytkowników bezpośrednio do usługi, którą się interesują
  • Utworzenie struktury kampanii, podział na oddzielnie kampanie i grupy reklam
  • Utworzenie działań konwersji dodatkowej – która miała pomóc nam zmierzyć zaangażowanie użytkowników strony

Efekt

Punktem wyjścia były dane z poprzedniego roku, z czerwca 2022. W czerwcu 2023 roku zmniejszyliśmy koszt konwersji o 68%!

Koszt konwersji w czerwcu 2023 na poziomie 23,67 zł

Dzięki optymalizacji zmniejszyliśmy koszt konwersji z 74,51 zł do 23,67 zł !

Zwiększony udzał w kliknięciach i wyświetleniach

W pożądanych grupach reklam (które uznaliśmy za najbardziej optymalne), zwiększyliśmy udział w wyświetleniach do ponad 72%, dodatkowo udział w kliknięciach do ponad 34%.